Juni. 16, 2010

Halloj!
Tvättar fortfarande! Mja inte samma maskin då..men iallafall.
Impulsköpte ett par skor idag - trevligt - 5 minuter senare har jag söndertrasade hälar.
Lagom inför morgondagens resa. BAH!

Skönt är det dock att tåget ej går förns 12 tiden. Ingen brådska på morgonen....
känner jag mig själv är jag uppe 05.
Även inhandlat regn"kappor" på C.O. Vita. Man vill ju inte va mupp liksom.
Fast om jag drabbas av känslan "ingen ser mig" så har jag en gul och en blå också.

Jaa...då återstår det bara att önska eder ena fröjdfulla dagar framöver.
Och saknar ni mig FÖR mkt under dessa dagar så uppdaterar jag på min (z)Twitter.

http://twitter.com/iowadm

See ya there bitches. And wish me luck!
(ja alltså, träffar jag rätt person lär jag aldrig återvända)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0