Juni. 25, 2010

Tar mig en kaffe i morgonsolen. Jäla fint väder.
Igår var 1:a dagen utan "panik piller" som jag så fint kallar dom. Kunde avstyra anfallen ganska snabbt - genom att sjunga..det var ju trevligt.
Gick över till Sid och lyssnade på musik och avnjöt lite öl, senare kom Carro och Wasa över och vi lyssnade på oförglömliga "Twilight of the thunder god" och "Trollhammaren".
Stackars Carro och Wasa fick även se 2 av Sid´s och mina videos vi spelat in. Men jag tror inte dom tog allt för stor skada av det *glader gubbe*

Nu väntar jag på hjälp att garnera smörgåstårtan jag gjort och sen få den forslad hemmåt.

Ska bli jättekul att spendera denna dag med människor jag verkligen tycker om. Även fast det kliar lite av abstinens till Åland!! Jag får hoppas på att Benni tar en öl åt mig.

Nu ska jag dricka opp kaffet och titta på alla stressade människor som springer ner mot byn.


Midsommar - 08 V-town

Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0