Juni. 29, 2010

Provet gick väl bra idag, med endast 3 timmars sömn på hela natten så får jag se det som en bragd att jag ens orkade mig dit och skriva skiten. Alla andra hade 4 olika "uppsatser" men eftersom jag är bäst och redan blitt väl godkänd i 3/4 så hade jag bara ett anda att slutföra. Arbetsmiljö och säkerhet.

F.ö så lider jag i värmen. Halsen värker och kroppen värker och jag vet inte vad fan mer. Har låst in mig i lägenheten och dragit för varenda persienn och har precis avnjutit VM-krönikan från 1994.
Det är nog det största som händ mig i mitt liv - so far.
Jag gråter fortfarande av lycka. Varje match där Svea Rike gör ett mål är återigen som en LIVE match, trots att det är över typ 16 år sen!
Absolut det största som hänt mig. Och sommaren då jag insåg att jag aldrig mer kan LEVA utan fotboll.
Mamma hatar Brolin för det. Jag blev helt förtrollad.

"Für immer und ewig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0