Metaltown

Då var det dags för lite bilder då:

Väntandes på tåget - nice väder!! Ända tills vi kom 2km från Skövde.
Då blev det 19 grader och mulet.


Lite käk innan Liseberg, vi började (?!), vem fan kom på den idén fressten,
med Colorado el hur det stavas...jag blev SKITBLÖT.



Här nedan åker jag, Wasa(edit på den), Carro och Sid- Balder, sen gick vi i spökhuset och slutligen till "Ice Bar".
(-9 grader där inne så när vi kom ut i den 14 gradiga vämen utanför sen
så kändes det som Bahamas..
- Sehr Bekvämt. Utgång efter det till Little London - bra skit!



Fredagen: Skönt med sol och kyliga by-vindar.
Här kollar folket in spelschemat...Skindred var först ut. Fattade inte så mycket men va fan...




Tillbaka i öltältet var det munter stämning och kedjerökning..
Irriterande norrmän fanns det gott om...




Sen var det Katatonia



Lite olika aktiviteter medans vi inväntade Rammstein..
Hälsa på andra på en parkering och dricka mer (fisljummen)öl.



Rammstein var sist ut, jag och Sid höll på att missa dom...
Sen trängdes jag o Sid med 24.000 andra människor på spårvagnarna.
Det var mindre kul.

Lördag: Upp halv åtta för att försöka bli människa innan världens bästa frulle
vid 09.00 som var "våran" utsatta tid för att träffas på morgonen...
Fick en present av Chrille på herr Hegg och jag blev glaaad.
Tillbaka till festivalområdet för att se Finntroll! Nu regnade det satan...
TROLLHAMMAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

"Men ÖÖööö" tänkte jag och insåg att detta kommer vara över
Amon Amarths spelning också.
Men tji fick jag det spräckte upp och solfan dök opp!!

"Thor Odin’s son
Protector of mankind
Ride to meet your fate
Your destiny awaits"

(Ride, inte Rise som jag sagt, Carro..ooups..)

Herr Hegg är en vacker varelse.



Sen träffade vi Verner - en go Norrman med smak för Carro!
Han lärde oss att BÄRS på norska är SKIT. Vi skrattade högt åt det.
"Dricka lite BÄRS i parken"




Efter det utgång på Rockbaren über najs!!


Sen åt vi frukost på söndagen och började sakta men säkert dra oss hem och då slutade min kropp att fungera.
Så. Thats it!

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Carro

Som att det inte var nog svårt att lära sig hela den raden med text, nu ska du hålla på att byta ut ord också..



Det är inte lätt alla gånger!

2010-06-22 @ 10:36:58
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0