RIP Hultsfred Festivalen

Fina minnen har man.
Tältpinne-maffian vars enda uppgift var att sno ihop alla tältpinnar så livet skulle bli lite mer odrägligare för festivalbesökarna..
Punkträsket - där jag lärde mig snabbt INTE var mitt ställe att slå läger på.
Tror jag fick 10-15 olika kängor i huvudet per natt där...plus att tältet flyttade sig 3 m/natten närmare sjön.
"Char du burk, char du flaska"-folket som vandrade runt och plockade flaskor efter oss alla.
Alla ölburkar man fått i huvudet, nitbälts skador, vodka dimmor, Gudrun S (?!), första gången jag såg The Hellaopters, det männskliga tornet vi byggde till Faithless - den hårda landningen när vi insåg att det inte sku gå..
Peepin Tom - vars enda nöje varatt spana på tjejena inne på bajjamajjorna...
BajsMannen...
Alla övriga tältmänniskors usla musiksmak..
Alla halva minnen som ligger kvar djupt rotade i minnesbanken...

Alla band man "sett", måste väl säga upplevt mer än "sett"...dom är många och jäla braa..
Tror jag sett majoriteten av alla band jag lyssnar på.
Tack för alles.


Eller kanske "Tack som faan" tillochmed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0