Upptäckt!

Där blodtrycksapparaten satt och spände har det bildats små bristningar i huden, ser asballt ut, som en röd tattoo.
Gott med värme ute, katten och jag ligger i skuggan, inne, och flämtar i takt.
På fredag äre midsommarafon och jag får fira det med ett underbart gäng sköna människor!
Ska bli gott med en massa lax, röror, färskpotatis, grill, smörgåstårta, jordgubbar och en och en annan öl!
Lördagen ska spenderas hon moran för då bjuder hon på middag.

På Tisdag nästa vecka har jag ett "inträdesprov" till utbildningen jag ska gå i höst.
Onsdag är det Amanda (doktorn) som gäller, sen jobbar jag (förhoppningsvis) i helgen.

En timme i taget. Just nu ser jag fram emot Simpsons, Family Guy och Morden I Midsomer.
Och nått att käka. Hungrar ihjäl snart.

Min middagsgäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0