Mars. 10, 2010

Vilken lång dag. Upp 06.30 för att inbefinna mig på brandstationen 08.30.
Sen vidare, utb i nåt "nytt" databaserat brandskyddsprogram...
Träffade en brandman, Micke :) höhö.
Satt ensam med brandmän och random snubbar. YTTERST TREVLIGT!
Jag kommer träffa Micke igen.
Det har jag sett till.

Annars var jag o rörde på fläsket och glömde bort att jag var svensk. RÅkade säga till en annan motionär;
"Vilket härligt vääääder - ÄNTLIGEN". (tantvarning)
Hon sket helt i mig. Subba.
Sen blev jag förbannad på en bilist som låg och kröp i arslet på mig, han vevar ner rutan och säger
"Kan du gå in mot kanten, ELLER?!"
"Om jag hade kunnat det hade jag gjort det fan! Det är pöööööl hära"

 *gör Europas gemensamma gest för "pöl" med armarna*

Sen började jag blöda näsblod. Hade inge papper så min vante fick duga..så här såg det ut...


Imorgon äre bowling med meine kamraten auf arbeit.
Bowling + Öl  = Geschwint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0