Mars. 19, 2010

Äntligen jobb nu då.
Så skönt.
Suttit och fnulat med semestern som skall vara inlämnad på måndag. HATAR att behöva planera semestern redan i mars. Hur ska jag veta vad som händer i juni/juli/augusti redan nu?
BAH!

Undrar om jag ska skicka iväg ett sms till Benni och fråga om han och Mia har några spelningar planerade..
Får bli så. Kvällens "to do" som Carro sku säga.

Appropå Carro. Hon och Thünderpussy och ett gäng andra människor ska ut ikväll. Rocks.
Alltid ska det planeras roliga studiebesök när jag jobbar helg.

St. Patrick´s day passerades i ovetandes tecken. Jag fatta ingenting förns jag stod och snackade med Stefan och han hade en stor grön sak på huvudet. "ahaa".

Kaffe nu.

Kommentarer
Postat av: carro

du missade ingenting på rocks iaf. vilket skitställe. Meduza nästa helg kanske? Löning och allt?

2010-03-21 @ 17:38:21
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0