Mars. 2, 2010

Jag har tappat 2½ kilo på 4 dagar. Wihoo!
Undra om det är för att jag låtit ölen ha semester i snart 14 dagar? Mycket möjligt. Men whatevvah.
Synd att jag inte kan åka skidor, då hade jag vart uppe i spåret(inte) och åkt av bara fan.

Just nu består min träning av rehabiliterande övningar (ser mest ut som ryckningar...typ tics) av ryggen.
För att jag ens skall kunna göra en situp utan att dö av smärta i ländrygg.

Nyss var jag nere på byn och handlade, inne i ena matbutiken jobbar en jättesöt kille på kanske 18-20 år, han är alltid så noga med att jag ska uppmärksamma honom och han är snabbt framme om jag behöver hjälp med att ta ner eller räcka mig efter nåt. Idag hade jag ingenting att räcka mig efter...utan skulle ha 10 tulpaner.
Han går fram, smyger sig upp bakifrån och säger med sin vänligaste röst:

"Dom behöver ha papper om sig, annars fryser dom och dör"


Så poetiskt. Han lyckas alltid på nåt sätt med den där uppmärksamheten.

Haha hade han inte var så jävla söt så hade jag klassat honom som en obehaglig pubertal pojke.
Men han är söt med inslag av obehaglig pubertal pojke. Lite psycho...men söt.

Bra kärleksliv man har va!
Nu ska jag rädda hallmattan från ze Cats klor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0