Mars. 8, 2010

Idag "firade" jag kjoltygsdagen med att köpa mig en bok!
Inte vilken jävla tråkig bok som helst..nej neeeej utan om KRIGARE.

"sanningen om historiens största krigare".

Har det funnits osanning bland världens största krigare?
Aja skitdetsamma...

Boken är utformad på ett mindre smickrande sätt för min intelligens...*host*
men jag måste erkänna att det fan är charmigt. Det är alltså detta jag pratar om:


"POPUP"
Så  nu har jag lusläst och dragit i flikar, öppnat hemliga "brev", läst alla jävla "budord" som varenda jävla krigare haft...utom vikingarna...dom var bara brutala och skoningslösa. Och snyggast självklart. öh?

"Snorre, ska vi inte ta och be till Oden för välgång innan vi far?"
"Ameeenvafan Harald, ge dig, vi dricker i deras ära..nån måtta får det fan va!?"

(Assyreier, spartaner, Alexander och makedonier, Kelter, Romare, Gladiatorer, Samurajer, Ninjor, Djingis Khan och mongoler, Riddare, Azteker och Zuluer täcks också.)

Kelterna verkar också vara rätt ok...dom var också, som vikingarna, kända för sitt festande och sin hänsynslöshet.
NAAJS! Och dom blekte ofta sitt hår vitt innan dom drog ut i krig. Lite gay...men ok.

Dom som är mest "lame" är ju för fan riddarna.
Jag kan se det framför mig...att möta en riddare som ska dräpa en, hur man hinner somna innan han går till anfall pga alla "i guds namn".  Sen kunde VEM SOM HELST bli riddare, bara pengarna fanns. Buuuuuu!
Dock schysst utrustning.

Medans jag satt och drömde mig bort så hade jag Ze Cat sittandes brevid.
FÅngade henne på bild...vilket är svårt då hon är så jävla svart...

"Feed me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0