Hooho

Antar att jag inte är den enda som får otroligt mkt ljusare hår när jag vistas i solen. Jag kan bli platinablond på två dagar sådär... men just nu är det inte håret som är solblekt...utan mina ögonbryn!!
Dom är så ljusa så dom syns inte och fyllar jag i med ögonbrynspennan så ser det faktiskt ut som jag inte har några alls utan ritat rakt på huden. Så nu måste jag färga som jävlarna.

Det är iof inge nytt för mig heller, men det är så jävla jobbigt eftersom resultatet varierar så otroligt gång från gång. Jag orkar ju inte göra så noga så jag ba kladdar på...
Nu ska jag köpa svart ögonbrynsfärg...så det håller och kan blekas först till mörkbrun, sen till ljusbrun för att sen bli min "normala" färg för att sen bli albino igen.



Kommentarer
Postat av: Carro

Men sov en stund och följ sedan med på marknad, skoj ju!

2010-05-13 @ 09:55:58
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0