Maj. 25, 2010

Ojoj, här drar dagarna förbi som en blöt fjärt i kalsongerna.
Är det onsdag?
Neeeeeej.

Jag gjorde slut med mig själv i förrgår med idag känner jag att kärleken till mig själv är så stor så jag kan ha överseende med vissa saker. Jag tar mig själv tillbaka.
I love me.

I lördags var det inte skoj att jobba då Tor sabbade hela vårt larmsystem på jobb.
Och jag var skiträdd. Jag hatar åska.

Haha hörde om en flyers-spelare (NHL för den som inget fattar) som fått 7 jävla tänder utslagna av en puck på villovägar. HAHAHAHA.
Jag garvar för dom tjänar sådana hutlösa pengar så snubben har fan råd att provajda för hela svenska folkets tandvård. Hoppas det bara vart flisor av allt så han får ha protes.

Idag är det schlager. Vilket innebär att jag dricker öl och undviker vissa människor.
Never trust a person who likes schlager!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0