Maj. 27, 2010

Iowa gjorde stureplan i tisdagsnatt. Fy helvete säger jag bara.
Eftersom sthlm inte har ett sånt jätteutbud på krogar som är öppna efter 03 så drog Sid med mig (och Eric o Jonas men dom kom inte in...) till "labbet".
jag fattade noll.

Hela stället var bara så konstigt. Det kom fram en kille i skinjacka och sa "jag känner igen dig" typ 77 gånger.
Jag stod längst in upptryckt emot väggen och drack min öl. Eller NEJ jag fick dricka Heineken.
Han kom med jämna mellanrum och tyckte väl att vi hade nått gemensamt som båda var svartklädda med skinjacka på oss...
Sen kom det en snubbe på över 2 meter och skulle dansa med mig...öh?
Han dansade med mig. Jag dansade inte med honom. Måste sett kul ut.

Men då var man en erfarenhet rikare, det är roligare på den lokala krogen än "där".

Idag har jag vart på jobb i min  roll som säkerhetspilot och gått rond för att kolla att allt är som det ska. Det var kul att vandra runt med en pärm och muttra lite "mmjahaaajaa" och "hmmm". Folk blev lite nervösa.
Hittade lite anmärkningar.

Nu inväntar jag en bil + förare som ska ta mig ut te Arninge för storhandel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0