Maj. 6, 2010

Vi hittade till Nacka igår, jag och Empa. Körde bara lite fel vid hemgång men va fan.
Hamnade i ett jävla oväder också.
Har köpt solskyddsfaktor eftersom solen redan plågar mig. Faktor 30+.
Tyvärr är den blå...så om ni ser en blond smurf i sommar är det jag.


(in i ovädret vi for)


Här är lite bilder från några veckor tillbaka:
Barfday cake till Sid. (500g choklad)

Barfday Kid: Wasa

Barday firade av Unos lillasyster, LillBajs.

Barfday pool, med Sid, på dennes Barfday.

Jag är bäst, jag spiller tillochmed mkt estetiskt.

Jag leker struts..eller giraff?

Pretty boys

Sid dansar mattdansen

Fuck a duck alltså! Arga ankor vid sjön.


Thats it for now ya´ll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0