Nov. 11, 2010

Ligger i sängen och glor på tv. Orkar inte göra mer just nu. Jonas är på jobbet och sliter... Var hos Maggan igår och firade Gösta som blev 50 stolta år. Det var skittrevlig. Några öl och en sketgod smörgåstårta, oh my lord. Mina planer för dagen är att fixa käk till Jonas hemkomst. Känner mig som en hemmafru... En lat sådan. Imorrn ska vi träffa kat von p, wasa, thünderpussy och sid. Kanske man får se chrillster oxå? Vi ska öla och lyssna på BB-MUSIK. Ja, alltså brabrutal-musik. Ikv blir det film har jag bestämt. Vi har ju hyrt 4st som måste glos på. Kanske ska försöka mig på att fixa mys också. Jag e dålig på mys-romantik, jonas kan ALLT. Stackars honom som har mig. Hahaha. Han står nog ut. Jag e ju bäst. Ahopp...om man sku titta lite till på tv? Yeasch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0