Nov. 15, 2010

SKa snart gå till jobbet. Natt 1 av 3. Både jag och Sid kommer vara döa på torsdag då vi ska inandas lite Taylor-anda.
Menskitdetsammawhatevvah liksom.

Jonas for hem igår och det är då säkert därför jag sovit som en dalkulla på stureplan.
Goda nyheter för Gefle igår också. Sånt gillar vi. Såg zlatans "match" också, nice.

Om ni vill irritera er på något och göra av med lite aggressioner så kan ni titta in på Jimmie Åkessons sekreterares blogg. HOLY CRAP!! Vad tänker han. Nu går det ABSOLUT inte för ALLT I DENNA VÄRLD att ta deras politik på allvar. Ni får googla skiten själva för jag vill inte bidraga med länk. Men som sagt. Titta in och förundras.

Nu måste jag sticka!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0