nov. 22, 2010

Hallå!!

Jag är vaken. No worries!
Idag ska nämligen Iowa på sin andra (2:a) KBT-session. Det ni.

Jag tycker det är skönt att få sitta - GRATIS (eftersom jag har frikort) och prata om mig själv i dryga timmen.
Spelar ingenroll vad man snackar om, eftersom det snackas om mig så kan det ju inte bli tråkigt.
Men hon är bra, Anni, som hon heter. Och KBT är bra. Jag är bra.
Det är en bra dag.

Har precis setat och kollat på gamla bilder jag gjort om i paint. Hehe jag är då en konstnär må jag säga.
Kanske inte lika bra som moran, som fått sina alster hon gjort utställda på vernisage!
But still.



Hittade inga fler att visa opp..

Aja, nu ska jag förstsätta min online-shopping. Det går inge bra alls. Jag tycker ALLT är för dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0