Nov. 9, 2010

Aaa tja!

Jefla schnee alltså... antar att ingen gått miste om att det ser ut såhär utomhause:


Mjaa, annars har jag vart på föreläsning i social omsord. Intressant som fan må jag säga.
känner mig dock såhär:

Goddammit vad mycket information på en gång, om lagar, riktlinjer och regler...
Men som vanligt så ligger jag ljusår framför mina kurskamrater, eftersom jag älskar att skriva uppsatser och lära mig nya fakta och skit.

Jonas är och jobbar han, jooo visst serrö. Han kan utföra sitt arbete även uppe i den kungliga huvudstaden!
Perfect, dontcha think.

Var inne hos Sid igår kväll och kollade in hennes nya prylar hon köpt under dagen...Hennes bebis, Lotus, älskar kartonger och jag lyckades fånga honom i denna...


SÅ. JEFLA.SÖT!!

Imorgon är det en stor dag...jag ska gå på min första KBT-"träff"...Ska bli skönt!!
Berättar  om det sen!

Nu ska jag inte göra nån nytta så jag säger hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0