Okt. 11, 2010

Idag har jag inte gjort mycket. Vart förbi jobbet i brist på annat...

Så jävla tråkigt.

Vill börja må lite bättre snart. Jäla snart.

Svårt när man liksom inte har någon som kan förstå vad det är man känner eller går igenom.
Känns inte direkt ensamt, har ju en massa goa människor att vältra mig med men i slutändan så kan man liksom inte blunda för att det verkligen är något som känns så fel, och man vet inte vad det är.

Och det är skit eftersom jag inte har någonting i mitt liv som tynger mig. Snarare tvärtom, så här glad har jag inte vart på länge, så varför tillåts jag inte att njuta av det hela?

Äsch...



Le kan jag fortfarande göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0