okt. 16, 2010

Förkyld.
IGEN!!!
Jag fick alltså va utan att må kroppsligt dåligt i ca 3 veckor. Annars har jag var konstant förkyld med varierande halsont, feber, ledvärk, täppta näsborrar, hosta och div andra skit saker sen i JUNI I ÅR?!
Ganska trött på det!

Ska kolla upp om jag kan volontärarbeta någonstans. Gärna med djur. Tror det kan va nyttigt jag.
Inga djur pratar skit eller medveten gör en illa.  Sen äre ju så att jag älskar dom små liven, speciellt katter.
KATTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

Just nu tycker Die Katze (Wilma) inte om mig då jag nyser högljutt...det gör ont i hennes öron eftersom hon lägger ena tassen över hö-öran varje gång jag nyser.
Ska iallafall jobba...har inte råd att vara hemma.

Sad but true.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för kommentaren i bloggen. Känns bra, vet ju att jag har vissa här som ställer upp och faktiskt tycker om att umgås med mig, synd är det att det jämt ska krocka med helger, men sånt är livet antar jag.



Tack iaf. :)

2010-10-16 @ 18:13:15
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0