Okt. 19, 2010

Har precis komme hem från doktorn. Är glad över att jag har en bra doktor som doktor Amanda.
Ska iallafall få gå på Kbt-samtal. Fick även ny medicin utskriven - mot min vilja, men enligt Amanda är det en del av tillfrisknandet. Behöver bara ta dom som vid behovs medicin but still. Hatar det.

Enligt henne har jag en begynnande depression pga panikågesten eller så har depressionen legat vilande och triggat igång panikångesten.  Vilket som suger det. Jättemycket.

Det ända positiva var att jag sen i Juni månad samlat ihop till ett frikort, plus att jag betalat 150 spänn för mycket så det fick jag tillbaka och hur ofta händer det? I BEAT THE SYSTEM!!!!!

Annars har dagen vart ännu tråkigare. Gjort bankärenden, slösat pengar på apoteket och konsum.
Ska på lönesättandesamtal senare. Inte direkt peppad om man säger så.
Imorgon sticker jag till Jonas 5 dagar. HOPPAS jag kan koppla av då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0