På spåret

Återigen på g neråt i landet o tack gode jag som kom ihåg att packa ner ipoden! Barnskrik o gubbsnack. Fy fan. Har 2 35-40åriga affärsmän bakom mig o dom snackar högre än Per Moberg! Otrevliga är dom, sitter o klagar på att åka 2a klass.. "nu måste man hålla i sina saker, när man åker 2a klass..." jag planerar dubbelmord i skövde. Köpte äntligen Richard Dawkins bok 'the greatest show on earth' som jag längtat efter länge! Att rekommendera denna författare o hans polare Sam Harris är ett måste. Jag har sovit bra inatt, vaknade bara 2ggr men kunde somna om ganska snart. Känner mig pigg. Jonas gör Anna pigg. Det gick bra på lönesättande mötet också! Jättenöjd är jag. Och chefen är bajsnöjd med mig. I like her. Jag har inge fönster att titta ut i, en filtbeklädd planka...jag inbillar mig att den e full me snuskiga bacilusker, snor o sånt ni vet. Bläääch! Mitt tåg vart inställt igår så jag ombokades på ett annat tåg, som råkade vara ett x2000 tåg hahaha, 95spänn me x2000, I BEAT THE SYSTEM A 2ND TIME!! wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0