På x2000 med Per Moberg

Störande sällskap. Fan va han skränar, ok i tv:n, då är det charmigt, men nu är det på gränsen till "shut the fuck up". Han vandrade igenom vagnen me sin mockafärgade kappa fladdrandes o håret hängde, blicken lika diffus som vanligt. Jag svär att det e hela rederiet-gänget som är med, jokern o den andra o han som alltid var elak, o REIDAR. El va fan gubbhelvetet hette. Jag vill inte vända mig om o ge dom uppmärksamhet, så jag gissar till mig det där me rederiet...har aldrig sett ett helt avsnitt. Aja, nu ska jag självdö, eftersom tåget mot sthlm e skitförsenat o jag måste åka taxi hem sen. Men vänta bara, det ska dom få äta opp för min mora jobbar på rätt ställe! Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0