Tag Ein!

Who am I?

Anna med stort hjärta. Och Bäst på allt. Jämt. Mitt andra heltidsarbete är att oroa mig.
Har en väldigt stark integritet och självförtroende - jobbar fortfarande på självkänslan.
Nyfiken av naturen. Drar mig till det mörka, makabra och ockulta. "Knepig" tjej när det gäller mycket.
Men det är bullshit - det handlar bara om att folk inte vet hur dom ska hantera mitt väsen.

*VÄÄÄÄS*

Har ofta en känsla av utanförskap där jag känner att ingen förstår eller skulle förstå mina tankar och funderingar, men dessa är nog mer mina egna uppfattningar än nån sorts sanning.
Jag är en sökare. För visst är det så att allt kan bli liiiite bättre om man bara anstränger sig lite?
Det är svårt att imponera på mig eftersom jag kräver att folk SKA kunna saker, inkl mig själv.
Jag har ett otroligt brinnande heart för äldre. Och skulle helst se att jag någongång kan bidra till att utveckla äldrevården eller åtminnstånne se till att den ALLTID utvecklas.

Jag är fascinerad av döden. Och lider nog själv av dödsångest.

Trångsynt många gånger, massor med fördomar. "Svensk".
Älskar historia och religion och använder mig av mitt sökande för att hitta min egna väg genom djungeln av olika trosystem. Att välja att inte tro. Detta utvecklas hela tiden.

Bekräftelsebehov iform av att folk ska fatta att jag är duktig.
Jag anser mig själv vara så normal som möjligt eftersom jag tycker att onormal är normalt...

En stark personlighet som kanske är lite konservativ i vissa hörn och skulle nog kallas för "gammaldags" av många. Men det är så jag är. Take it or leave it.
Enligt mina principer (Som blivit förre med åren) så är det sättet att leva, jag skulle inte tacka nej till att vara allsmäktig och bestämma över folk. Någon form av ond ledare med goda egenskaper.

Jag har lätt för att träffa nya människor men det är ytterst få som får ta sig in till min "innersta krets", som jag skulle gå genom eld för. Jag är den värsta av alla vakthundar som vakar över dom.
Varm, omtänksam, Empatisk, organiserad, plikttrogen.... Hmm...
Jag vill utvecklas och kunna njuta av allt i livet!
Målorienterad Stenbock.
Min vilja driver mig framåt och min osäkerhet drar mig bakåt.
"Standstill" eller kärringstopp som jag själv skulle säga.

En normal 27 åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0