Tag vierzehn

Hej och välkommna till dagens avsnitt av dåliga vanor och laster,
dagens deltagare är Iowa som förnekar att dom finns...

Mina dåliga vanor och laster...? Rökningen.
Jag har svårt att stänga dörrar, luckor, dasslock efter mig...min förväntningar på folket runt omkring mig OCH MIG SJÄLV. Jag är alldeles för hård i mina förväntningar.
Min livsregel - att man inte får göra fel.
Min lathet! Den borde stått först.
Så lat. En riktig lat jävel är jag.
Min pliktkänsla. Blir ofta för mycket.
Jag är för snäll, den håller jag på att ändra på.
Känslor...att det ska vara så svårt att prata om!!


Ja...typ så. Det var vad jag kunde komma på här och nu. Ni kommer säkert på flera..
HEEEEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0