Tag zwei!

Det här ska JAG bli när jag blir stor!

Jag vill mycket jag. Och jag vet att jag inte kommer nöja mig med 1 avslutad utbildning utan kommer hoppa på en annan så fort jag kan. Det handlar inte om rastlöshet eller velande, Jag VET att jag alltid kommer jobba med människor och alla olika faser som vi går igenom.

Jag vill bli:

Forskare/Professor - ha fördjupad kunskap inom
geriatrik, gerontologi, etnologi, anatomi,dermatologi,humanfysiologi.

Obduktionstekniker

Begravningsentreprenör

Verksamhetschef

Författare

Föreläsare

Konsult


Bortser man från det yrkesmässiga så kan jag klämma in att  jag nog vill bli morsa också.  Nångång. Det ligger långt fram i tiden och är knappast säkert.
Gifta mig hit och dit - det kvittar....
Jag är sådär "typiskt svensk" och identifierar mig med min titel och lägger inge större värde på föräldrarskap eller giftemål. Modern kvinna va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0