Aug. 21, 2011

God eftermiddag allihoppla!
Jonossi sitter och samtalar jobb med Mattias i Kina och jag insåg att ett inlägg kanske var på tiden?
I onsdags var vi som sagt inne på kulturkalaset och besökte olika museem, i torsdags bar det av till Danmark över dagen. JÄTTE fint väder med strålande sol.
Båtresan tog dryga 3 tim, vi spelade enarmade banditer, tittade på det glittrande havet, åt god mat.
Väl i Fredrikshamn letade vi upp ett mysigt Kafé och tog några öl i die Sonne. Glömde bort tiden och fick RUSA tillbaka till båten, allra sist var vi på, men hann iallafall.
Jag vann 140 kr + 240kr på enarmade banditer och sen vann jag en flaska Whiskey "Lauders" på vin/sprit lotteriet.
Mucho nice!

Fredagen gick i slöandets tecken, vi gjorde inte så mycket.. handlade lite och tittade på film, typ så.
Laddade upp inför Jonossis 2.2mils långa paddeläventyr. Som alltså var igår.
Jonas och Jonas var hur duktiga som helst och slutade på en ärofylld 7:e plats i sin klass betsående av 59 andra personer varav 4 som bröt.
DOm hade ett supportteam, vi kallade oss "Jon Ass". Mycket trevligt! Bilder får komma senare!
DOm var iförda rosa leopard tights, Leopardtrosor och en vit tight t-skjorta.
Hur fint som helst, kvällen avslutades med kräftskiva på ""the square". Hur gott som helst. Sendan gick vi till mitt favvo ställe i K-backa "Pepes". Där dacks det öl in på småtimmarna med Löken mfl.

Idag har jag en invalid Jonossi. Han har sån jävla träningsvärk i exakt hela kroppen.
Så det blir hämt mat, film och nå gott att dippa. Mer än så behövs inte.
Nästa vecka väntas nya äventyr med massor av skoj!!!!!
Sista veckan kommer Empa och Thomas ner! Det ska bli så skoj dä määä!!

Nä om man skulle ta och bestämma vilken mat man vill äta??
Kina? Indiskt? Mmmm MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0