Aug. 24, 2011

Ohoj! Jag skriver på jonossis iPad så det blir inte nå långt inlägg... Iallafall, idag har jag vart med jonossi på hans arbete och skruvat med lite grejjor....typ...på mitt sätt då, eftersom jag inte riktigt vet vad jag håller på med. I måndags var det fotboll för oss. Jonossis IFK Göteborg mötte Iowas Gefle...det hela slutade i tragedi då Gefle förlorade med 3-0. Så det var ju inte så kul...roligare var maten efter. Vi käkade på ett kina ställe. MUMS FILLIBUBBLAN!!!! På en vecka har vi käkat 4ggr på Kina ställen. SÅ gott! Vi har spelat basket, jag har vart duktig och promenerat flera timmar om dagen...hittade björnbär. GOTT!! Öhm...whatelse? jag har shoppat...kläder, nagelack...eftersom naglarna är långa då jag inte jobbar nu för tiden, kattmynta till Die Katze som jag saknar SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla mycket. Min lilla satan. Min alldeles underbara vidunder. Iowa misses you!! Mjau. Imorgon ska jag följa med på jobb igen eftersom jag lider av rastlösshet när jag inte får jobba på ett dygn. Plus att det är nästan exotiskt för mig att få gå upp på morgonen och söka till jobbet för lite fysisk aktivitet. I helgen ska vi träffa polare och äta och dricka gott, lite Go Cart, tacos, öl och skratt. Saknar mina vänners skratt. Back in v-tuna. Aaa...men typ så då?? Om jag ska vara ärlig utan att skryta så är jag jefla upptagen. har alltid nå att göra...orkar inte skriva vid dagens slut, eller så har det hänt för mycket och det tar ett par dagar innan jag kan samla ihop det hela till en text som jag sedan kan dela med mig av, sen är det ju så att jag vill kram ur varenda jävla sekund jag har med Jonossi innan han lämnar min sida av jordklotet. får ta med mig denna iPad till jobbet imorrn och skriva därifrån...? Kanske? dags att sova mein kamraten!!! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0