Semester dag 1

Amen va fan?! Vakna 04 på sen första semdag är icke ok.

Så nu har jag typ öegat i sängen, tittandes på nån förlossnings "tv" så jag vill aldrig skaffa unge, jag har hunnit äta frukost, planera mina samtal jag måste göra...tvättat håret, kissat 3 gånger, kollat ¨på 2 avsnitt av "murder she wrote".. och klockan har inte ens ringt än...för orginal uppgång.

Vi ska till Gefle och leta grav. Min mora ska leta reda på en släktgrav...Jonossi har aldrig vart i Gävle och jag hänger med för mitt hjärta klappar hårt och starkt för Svea Rikes NÄST bnästa stad.

Igår fick jag hem en utrustning från ett företag som avläser radon i lägenheter...Det är typ 3 året i rad som jag måste engagera mig i dessa jävla mätningar.
Nu ska en otymplig mastodont apparatur stå och brumma i ett dygn. Eller ett dygn = Tills jag tycker det är nog.
Har redan förklarat det för kontaktpersonen Micke, han tyckte det lät rimmligt. Trevlig karl.

Eller ja, alla som gör som jag säger ÄR trevliga.

Jaha. SÅ vad ska jag hitta på tills resten av huset (Jonossi och ev dammråttor) vaknar???
Åh dessa problem!!

HAha en rolig sak fressten, när ni ändå läser. Igår var första gången i mitt liv jag fått nackspärr av massage.
Det låste sig helt och jag hade ett lutande huvud i sned ställning ett tag. Inte kul då men så här i efterhand.
Stukad nacke??

Ahha, nähe...om man skulle ta och...öhm...
Jag vet!! Jonossis Ipad!! Jag ska spela spel!! Bilspelet är roligast eller "cut ropes"...!

Äntligen har det uppfunnits en sak som karlar kan få sin usla bortförklaring "det är någonting hela familjen kan ha användning för" accepterad och komma undan med...trots priset.

Jag vaktar den som en hund. Liksom morrar när Jonossi närmar sig sin Ipad.

i...iiiiii.ii.i.i..iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...i.i.i.i.i.i.iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0