Dec. 1, 2011

GOd kvälller!

Nu har jag jobbat mina 3 nätter men har en kvar, lööördag.
Idag har jag shoppat kläder till mig, samt handlat julklappar...jo, du läste rätt. Jag har handlat julklappar.
Till Jonossi.

MIn tunga är fortfarande off så att säga, hur lång tid ska det taaa???

Sen kan jag även förmedla att en very exklusiv skara av kamrater kommer att skänkas en extra tanke nu i dessa juletider. Ni lär märka vilka ni är..
Om ni inte märker nå, kan det lika gärna vara så att jag inte orkat med projektet....
HAHAHA. Never trust a Capricorn. Eller Moi.

Äh... va fan.

Jag vill ha presentkort på Adlibris i gåva under granen/Födelsedags present
Jag vill ha pengar i gåva under granen/Födelsedagspresent.
Jag vill ha allsmakt i gåva under granen/Födelsedagspresent.

Så, önskelista check.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0