Dec. 16, 2011

Hola! Idag är det 1 månad tills China Countryresan ska påbörjas. Det ska firas med ett besök på konsulatet och fixa papperna så jag ens kommer med in..Sen hoppas jag att jag kan fixa resten av vaccinationen. Fan vart så dålig förra gången, så jag drar mig för att ta skiten igen. Julfest med jobbet förrgår. Det blev lyckat, vi var 5 som insesterade på att festa hela natten. Jag dansade mycket iallafall för jag hade kraftiga kramper i länryggen när jag skulle sova framåt småtimmarna. Idag ska jag även köpa reflexer. Have to buy reeeeeflex. Om en vecka är Jonossi hemma! Lagt nytt fräscht schema på jobbet, jag har världens bästaste arbetskamrater. Lediga veckorna har förlängts med en dag! Jag har fått årets finaste julkort av Jonossis syster med familj! Vad glad jag blev!!! Nu ska jag nog talla lite på sminket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0