Dec. 28, 2011

VIlken vecka. Nobelvecka!!!
Jag har inte följt med alls och det gör mig lite missmodig...sitter nu och försöker komma ikapp...
Gick av i morse efter att ha jobbat 2 nätter, ledig nu idag, jobba imorgon, ledig lördag för att jobba söndag...
Mja, inte den bästa veckan kanske...enkel nätter är en mardröm.

Nästa vecka väntar Julbord med jobbet och vaccination nr 2...

Kan inte låta bli att bli lite konfunderad av alla band som helt plötsligt ska intaga svensk mark nästa år...
Pearl Jam, Marilyn Manson, Anthrax, Black Sabbath, Rammstein mfl mfl...
Dessutom spelar MEtallica på en anstalt i Danmark - av någon anledning. Säker Lars som pillrat ihop den idén..

Jag har beställt en massa böcker, och vill ha hem dom NU!
Orkar inte vänta meeeer..

Aja, nu ska jag fortsätta mitt Nobelmaraton... Just nu handlar det om fysik!
Jag kommer tyvärr missa prisutdelningen på lördag då jag ska fira världens bästa Uno!
Hoppas jag kan se det i respris på söndag!!!!

Hooraay för Nobel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0