Feb. 1, 2011

Öh.

Så känner jag mig. Vaknade med energi, men nu är den borta. Puts väck.
Ska på KBT 13.30. Evigheter sen med juluppehåll och sjukdom. Har glömt bort allt typ. Nej okej, inte alls.

Varför kan inte Die Katze ha sin opera när man behöver det? Hon bräker fan bara när det är som mest oanpassat.
Nu ligger hon minsann och snusar.
Kanske jag ska göra detsamma. Har ändå vart vaken sen 05.30. Min kropp är inte van va fan.
Fattar inte hur ni orkar jobba dag!?

Min tandis ringde igår och meddelade att jag får komma på torsdag istället för fredag för hon skulle minsann ut på galej på fredags eftermiddagen. Ska bli lite skoj och se hur dessa bettskenor ser ut som jag ska få....
Hon tog avtryck på över och underkäke så om jag har riktig otur kanske man ska ha 2 st i käften?
Har haft bettskena förut, det hjälper det gör det. Tar bara en sån tid att göra det till en vana och kunna sova med skiten i käften.
Men det är det värt om jag kan slippa min huvudvärk och ömmande käke. Jag biter och gnisslar tänder även i vaket tillstånd, måste fan hitta nåt som kan göra mig avstressad. TIPS?
Kroppen min orkar inte mer. Har ständig värk i nacke/axlar/käke/huvud.

27 år och sönder. Är man en av få då som "gått in i väggen" av att inget göra?
Äsch.

"sluta klaga".

Men jaja. Det finns allte dom som har det värre. Eller hur var det nu?






Kommentarer
Postat av: uno

tigerbalsam mot värken och spänningshuvudvärken



semester mot den mest akuta stressen



sen får du hitta bättre strategier (än att bita ihop pch gnissla tänder alltså) att hantera stressen på

2011-02-02 @ 05:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0