Feb. 19, 2011

Smörgåstårta klar.
Jag är en mästare på bakning av alla slag så att säga. Denna gång vart det en lax/räkor/ägg tårta.

Har sovit gott idag, vilket behövdes då sömnen uteblev igår. Skittradigt att jobba när man inte sovit, allt är som en dimma, så inatt hoppas jag att det är andra bullar.
Har min tissemiss liggandes brevid mig, hon lämnar inte min sida.
Kanske för att jag luktar lax/räkor/ägg??

Mmm vilken odör.

Tror ni att det var kul och vandra hem i morse eller? Fuckin -27 grader och jag hade tunna prassel-träningsbyxor på mig, ingen mössa, inga vantar. Det sved som fan om varenda centimeter som var utsatt.
Scheisse.
Nu är det ändå bara -15 - ÖVERKOMLIGT.

Mensvärk har jag också.
Jag hittade en passande bild...!


Men det säger jag: ha en god kväller!

Kommentarer
Postat av: Carro

Uuuuh, snuskigt. Men dock smarrigt med smörgåstårta!

2011-02-20 @ 10:25:24
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0