Feb. 21, 2011

Jag fattar inte hur jag har räknat med att hinna allt innan jag sticker imorgon vid 05.
Måste ju sova emellan... fandåe.

Packat har jag gjort - nästan har lite mer skit som ska ner, tvätta håret måste jag göra, föna, platta...
Öh..
Hunnit med min brandskyddsrunda på jobbet, besökt bibblan och lånat om böcker, besökt Thünderpussy på BOXX, vart och hämtat kläder, köpt remsa på pressis, handlat på ICA. Tillbaka till jobbet för att dumpa en bok.
Allt på 3 timmar...helt slut i benen...vanligtvis tar brandskyddsrundan 2 timmar men nu fick jag halvera tiden så jag sku hinna.

Nu sitter jag och importerar Herman Lindqvist "sveriges Drottningar" till min iTunes så jag kan lyssna på skiten i min Ajjfån. *skyyyndaaaa*

Cherry merry. Byes.

Kommentarer
Postat av: Carro

Har du en iphone!? Orättvist.

2011-02-22 @ 09:09:47
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0