Feb. 27, 2011

Tjohaooaaooo.
Vilken dag det ghar varit. Ullared var skitskoj! Vi åkte så vi var dör när det öppnade. Inte nå folk alls.
Sköööönt för en människa med noll tolerans för idioter.
Jag handlade en Ryggsäck 69kr, Perfym 40kr, Necessär 40kr, Skärp med nitar 60kr, Nitarmband 30kr, Svart Linne 40kr osv med en massa smått skit.

MASSOR med prylar/kläder/gadjets/filmer/inrednings grejjer, det fanns allt! Och billigt.
Vi var hemma 2 timmar senare, sova en timme sen över till J´s ma och pa för god mat och trevligt sällskap i form av syskon med barn och kusiner.
Efter det for vi hem till syster M och fikade, för att åka hem och mottaga Robban på en till fika, nu ska vi invänta syster M igen för att göra följetång på hundpromenad. Hon med Nero och jag med Donna.

Jag har så jefla ont i ryggen och i benen så jag ska fan bada i voltaren salvan när jag kan tat lugnt.
Är fan inte van att va igång från 05.45 och HEEELA dagen och kvällen nu då.

IKVÄLL är det oscarsgalan på kanal 9. J har köpt grönsaker med dipp för att det ska göttas.
Jag kommer väl somna lagom till klockan 22.30

Imorgon far jag hem i första klass. Jäääää. Gratis kaffe kanske? Jääää. 1a klass. Jääää.
Längtar efter Die Katze.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0