Feb. 4, 2011

Idag säger vi grattis till min svåger. Igår fyllde min kära kusin år.

Idag ska jag få gå till tandläkaren då hon för 3:e gångern ringde och ombokade mig till kl. 13.00 idag.
Det ska inhandlas för lite bakning också, så jag kan bjuda på lite skitgott ikväll, när man ska ses över en öl och så hos Cat Von P och Wasa.

Jag och Sid var nere på lokal i onsdags och hör och häpnä mina vänner - Jag sjöng kareoke!
" Walking in Memphis", "if I could turn back time" by the lovely Cher och "To be with you" med Mr.Big
Där får man tacka ölen för att man vågade sig upp, eller så var det faktiskt så att alla andra sög på att ta toner och nån (i detta fall jag och Sid) måste ju visa var skåpet står.
Det var kul allafall.

I skrivande stund sitter jag och tittar på "mord i sinnet".  Jäla bra serie.

Återkommer sen med lita bak-resultat!
Känns som det är en bra dag idag. Meeeen sånt kan ändras  på en minut så jag ska försöka njuta så länge det varar.
Jonas överlevde det kinesiska nyåret iallafall, jag var lite nojjig med grabbar + alkohol + fyverkeriernas ursprungsland. Men allt gott med honom.

hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad imponerad jag blir, det trodde jag itne om dig, tråkigt att man inte var där.

Så då får du ju se till att sjunga en gång till så man får höra :D

2011-02-04 @ 18:52:55
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0