Februari...öh..10:e?

Ingen koll på datumet där inte.
Hittade min kamera nyss bland smutstvätten - jo jag slänger smutstvätten på golvet, vilka jävla bilder sen då.
Höhö.

Ska nu göra säng. Är förjävligt trött. 8 timmars sömn på 2 dygn gör ingen pigg.
Imorgon ska det faras te Täby med Cat Von P. Hade jag haft pengar att slösa så sku jag vart gladare.
Meeeeeen när man har dessa utgifter på mindre än en månad så suger det:
Tandläkare: 3500 riksdaler
Kattdoktor: 4700 riksdaler(3 besök)
Taxiresa: 600 riksdaler (fr stan) + 450 riksdaler (arninge och tillbaka)
Krogrunda: <1000 riksdaler
Festivalbiljett: 1600 riksdaler
Konsertbiljetter: 520 riksdaler
Virusskydd: (datorn - inge annat) 600 riksdaler

Uujj. Mja, vill helst inte lägga ihop denna summa. Så siffrorna får vara fristående.
Hela min sparade semesterkassa är borta.

Dags att sova bort denna vetskap? JAG TROR DET VA!?
helvetesjävlaskitmongopepparkaka!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0