Vår!

Här nere är det vår mina vänner! Asfalten ligger bar, det grönskas så smått i backarna, solen skiner och man kan stå ute med endast en tjocktröja. HÄÄÄRRRLICH!

Precis avnjutit en kaffe i solen som värmer satan.

Snacka om kroppen fick en chock. Detta blir bra så bra. Hur skönt som helst att få träffa Jonas igen.
Ville eg bara skryta med våren... och hans tv... som tv som bästa vän är Jonas lägenhet himlen.
Han har ALLA kanaler man kan ha. Allt. Det finns INGENTING jag INTE kan titta på - när jag vill.
Mohahaha. Underbart! Både i vardagsrummet och sovrummet. Lyx.


På söndag sticker vi till Ullared.

Jag längtar tills den 4:e. Fina människor och god öl!


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh det låter hur härligt som helst! Vår och ULLARED!

Avundsjuk till max.

Och jag längtar också till den 4:e!

2011-02-22 @ 20:08:46
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0