Jan. 20, 2011

Woooaaaaa.
MVG i slutbetyg igen.
Nu är båda kurserna på 150p avslutade med toppbetyg.. Kaching!

Och Die Katze är fri från bubbel i lungorna. Nu har hon bara lite klamydia/herpes virus i näsan.
Haha, min Katze är snuskis..precis som hennes master.

LIte bilder från vetrinären:


 " Sååå tråkigt att väntaaa".

Hon var skitduktig som vanligt. Går in och ut ur buren självmant, Jerker (vetrinären) får fan göra precis vad han vill, UTOM att stoppa tempen i rumpan. Det är inge skoj!
Blodprov - inga problem, hon satt så fint så.

Aja on to something else: KOLLA PÅ DETTA:




Fryst spindelnät i gbg.
Jag fick ju en dator i barfdaypresent, nu ska jag ringa ett ångest samtal till Netgear och få den inkopplad i routern.
HATAR sånna samtal eftersom jag hatar datorer och deras teknik. Man får ju prestationsångest.

Nummer hit, nummer dit, koden, Ip-adressen, WEP-nummer, HATAAAAAAAR datorer.
Sen är det oftast otrevliga snubbar med attityd som ska guida en, och då jeflar om han suckar för högt!

Blä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0