Jan. 21, 2011

Hola!

Nyvaken och mindre glad.
Men det skiter jag i för jag s kall till Upplands Väsby och äta god mat med Thünderpussy, Chrillster, Baron, Foxy, Oden och Freja! DET NI!

Jag har överlevt 3 nätter med vinterkräksjuka på jobbet. Tror ni att jag är som en stor bit fnöske nu eller?
Svar ja.
Måste ha absorberat litervis med sprit under dessa nätter...fan konstigt att man inte blir packad.
Men mina underbara boende mår bra iallafall - så bra man kan må under dessa omständigheter.
Har jag sagt att jag älskar mitt jobb?
Det gör jag. Iår är det 12 år sen jag började på bygget och det är FORTFARANDE lika roligt.

DET måste vara sällsynt.

Måste blow job:a mitt hår nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0