Juli. 18, 2011

Fan. Jag har värsta finnen i näsan...det gör LITE ont...
Imorse stannade jag kvar 3 timmar på jobbet då 3 st ringt sig sjuka.
Jag älskar verkligen mitt jobb. Min arbetsplats. Mina boende. Mina medarbetare.
Very lyckligt lottad!!

Imorgon drar jag mot Kungsbacka. På onsdagen åker vi vidare mot Gullholmen i Gbg´s skärgård.
Härrlich!!

Jag är så sugen på glass...får skopa mig lite!
Packar göra jag också...jag hatar det. Tur att jag har det mesta hos Jonossi så jag slipper släpa allt!
Lämnat blod har jag hunnit med också. FY fan vad jag hatar det också. Svim-varning där!!
Men men. Tvättat håret har jag iallafall lyckats med. YES!
Usch upp tidigt imorgon också...tåget leavar 07.44. Döööödens tid. Då brukar jag komma hem från jobbet va fan.
Aja, vad gör man inte!
Glass var det ja...

Det finns krog på Ön vi ska till. Gulligt på Gullholmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0