Juli. 19, 2011

PÅ tåget matafakkas!!
Och vilket party vi har! Eller inte. 1a klass iallafall. Skönt så.

Sitter med ensamt säte...säterna är dubbel så stora så man få plats att krypa opp i dom och kunna sitta någorlunda normalt.
Min nacke är lite off, arbetsrelaterad skada. För att vissa ur personalstyrkan inte förstå vikten av ergonomiska hjälpverktyg man änvänder sig av utan PLOCKAR BORT DET utan att säga nå. SÅ man själv bryter nacke och rygg när man ska hjälpa den boende.

..alltså ren lathet hos andra har fått min nacke att ta semester!
Så man kan säga att jag är på g ner för att leta reda på min nacke. EFtersom resten av kroppen inte har semester förns den 8 aug.



Ett annat "FAN":


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0