Juli. 21, 2011

Halloj från ett soligt Göteborg. Eller Gullholmen då egentligen. Mysig ö.
Tyvärr känner jag av gårdagens intag av alkohol allt för väl idag och är inte "på topp" så att säga.
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN vad fan gör det?
Mathias, Jonossi, Josefin och Johan - och Donnisen är och badar och solar. Jag håller mig undan solen när den är som starkast för att slippa bli den fina nyansen av lila.

Det är ett mysigt hus vi bor i också! Jättefint vid stranden, eller en av stränderna eftersom det är en ö...
Lite senare idag kommer Samuel och Anna över också! Så trevligt! JA!

Gårdagens i-landsproblem var att toapappret sinade och det kändes ju sådär lagom skoj, haha. Fast det löste sig tillslut, nu kan man skita och slippa rationera papper. Bra där!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe i hopp om att vakna till i hela kroppen och inte bara i vänster hjärnhalva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0