Juli. 28, 2011

Säg för fn inte till NÅN att jag laddat min Ajjpådd med Nickelblack, Nickelback..!
Det råkar så vara att en av deras låtar får mig att lyfta mitt humör en aning.
Och NEJ det är inte "rockstar" så nedrans off är jag inte.

Sista rycket på jobbet nu då...sen ska jag lämna blodprover...sen får jag sova!

Igår var jag hos min doktor för lite "doomsday" information.
Vi konstanterade detta, Iowa har:

Ont i alla leder - remiss till remautologen (REMAAUTÅLÅGEN)
Ont i magen - doktorn ville skicka remiss, men jag vägrade. Inge slang i strupen tack.
Plus recept på tabletter som jag också vägrar.
Ont i själen - Remiss skickad till KBT tanten
Hög sänka - Tecken på inflammation i kroppen (redan?!)
Sjukgymnastik i övrigt

Vi konstanterade även detta:

Normal avföring - inga tecken på magsår.
"kisseriet" funkar bra
Måste dra ner på cigg, kaffe och vissa maträtter (vad fan ska jag äta då? Sand?)
Hjärtat är starkt som en oxes
Levern mår skitbra
Njurarna också
Lungorna för normala ljud
Blodtrycket var perfekt och även pulsen
Dricka aktiv bakteriekulturs-grejs
Sluta jobba inom vården
Sluta jobba natt
Sluta oroa mig för allt jag skrivit ovan


Trevligt med avföringen va? Att den är normal menar jag.
Ibland undrar jag om hon tror att jag är en idiot...jag kan själv se och avgöra om min avföring inte ser bra ut...
konsistens och färg... JAG JOBBAR MED DET.

Nu måste jag var 6:e vecka lämna blodprover för att följa upp sköldkörtel-skiten. SÅ rätt dos kan justeras.

punkt slut.

eller nej fressten.
Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0