Juli. 27, 2011

Usch vad jag mår nu. Undra om det möjligtvis är kofein förgiftning? DRack säkert en 5 koppar på raken när jag anlände till jobbet vid 23.30 tiden. Illamåendes som en pungråtta.

Jag vet inte riktigt hur jag har tänkt framöver här...ehm..
Till och börja med så bokar jag tåget fel, så jag kom hem till vtuna 2 tim efter att jag började...
Imorgon klockan 08.00 ska jag träffa min doktor. Pigg? NEJ.
Jag ska vara kattvakt framöver som jag helt glömt bort. (som allte)
Jag kommer INTE ha tid med allt som alla vill göra, eller ha tid till att ens träffa alla.

Som jag nämnt tidigare som hoppas jag iaf på att Levaxinet ska göra sin shit, och att jag blir "återställd" i ursprungs programering, inom ett år iallafall. Tar ju en stund att få rätt styrka på skiten så att säga.

Jag ska lägga fram förslaget om fortsatt KBT inför hösten. Denna gång ska jag ta itu med GAD:n. Panikångesten gör sig fortfarande påmind men förstärks en hel del genom GAD:tn.
Frågan är ju om det inte är pga mina fuckade sköldkörtelnivåer som jag fått "panikångest". Så eventuellt kan all min ångest sina under dessa månader som komma skall. Jag skulle tacka för det iallfall.
Att det är en hormon-störning som triggar ångest. KAPISCH? Om inte så skit det samma.
För visst fan kan man känna sig dum i hela huvudet när man får ångest utan att veta varför. Och INGEN förstår eller kan sätta sig in i ens situation. En aningens ensamt i landet Ågren.

Fast jag tror iof att DIe Katze förstår. Typ. Hon kan lägga sig med nosen mot mitt öra och andas luuuugnt och stilla så jag andas efter henne.
Katten är den första som försökt detta "trick". Mensa Katze.
Eller så gör hon det bara för att det är så pass irriterande och efter en stund tröttnar man och går upp - och då kan hon få mat...ähh.
GOLDDIGGER!



Gmorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0