Juni. 29, 2011

Varmt.
jag har lite svårt att fungera när det är så här varmt. Hela kroppen protesterar och jag känner mig sjuk.
Ont i kroppen, huvudvärk, magont, yrslig och satans trött.
Nu sku man haft sin Batmangrotta att krypa in i.
Samtidigt som jag avskyr värmen så är det ett måste att jag vistas minst 3 timmar i solen för bätsa effekt mot Pso:n. Crap. Mycket med hatkärlek där.

Igår var jag en sväng förbi min arb.kamrat och solade och poolade mig..det var mysigt och skönt. Men att sitta rakt upp och ned i denna värme är tortyr för en vampyr som jag.

Lite roligt är iaf att jag får gratis hårblekning. Är numera 5 nyanser blondare...typ..nackdelen är ju som sagt att jag blir knäpp i huvudet.

aja ut och på´t igen...

Juni. 27, 2011

God morgon. Klockan har inte riktigt hunnit passera 05 ännu men här är jag ändå.
kör sista rycket på jobbet. Helgen har gått fort. Lite sömnbrist eftersom jag har vart nästintill galen av oro för Die Katze som vägrat komma hem på typ 3 dygn.
Typiskt när jag e kattvakt och jobbar dessutom.
Aja hem kom hon iallafall igår morse och hon sov på min hals hela dagen.
Sen lagade vi middag tillsammans. Eller ja...ok, hon satt mest och skrek på mig...det blev lax till båda.
Hon fick räkstjärtar till efterrätt...men det sög tydligen för hon nosade inte ens på dom.
Nu har jag alltså jobbat 3 nätter och nu stundar en välförtjänt ledighet på 7 dagar.
haha. Har man inte världens bästa jobb??
Har vart ledig i 3 veckor (med 4 sem nätter inräknade), jobbat 3 nätter, ledig 7 dagar. NICE.
Thank you and good bye liksom.

Aah sen då? Jo jag kan förmedla att jag har en hel del bilder från Götlaborrrgg att visa. Det får kanske bli dagens "måste".
Mina finingar Cat Von P och Kung Wasa haver tatualiserat sig i deras kärleks tecken. Mycket vackert enligt min åsikt! Både tatualiseringen och deras kärlek!

Lite sugit i vardagen är att jag inte alls fått mina 10.5 tim kval.övertid och 11 tim fyllnads tid från förra månaden på denna lön. That sucks major purjo!!

Det handlar om ett x antal riksdaler ska ni veta. RIKSDALER!!!

Jag har komme fram till att årets "road trip" med Moran går till ÖREBRO!
Varför kanske ni undrar och då kan jag informera er om att det är historian som lockar.

Slottet.

Gnällbältet eller vad säger man? Det stod mellan Öre och Kalmar. Men jag tycker int om  Kalmar IF.
Så det föll på det. Eller ok näääe kanske inte men va fan.

Jag trodde Örebro var en lite skithåla men stan har ju fö fan över 100.000 invånare, som bräker och gnäller.

Där ligger man i lä!

Morsning amigos!

Midsommar 2011

Sitter på tåg 100 mot el Stockholmo. Första klass för det var billigast...endast 299kr. Great!
Alla ska fira midsommar utom jag som ska försöka sova i ca 5 timmar för att sen gå och jobba hela helgen.

Usch. Det var svårt att lämna min låtsas bebis imorse vid bilen. Jag hatar att jag fäster mig så fort och otroligt vid alla djur. Lilla sötaste finaste Donna!! Och stora världsbästaste Jonas då..?
Jo honom också, men där kan man iaf prata i telefonen....Men SNART kommer Donnas riktiga pappis hem från Kina för några veckor och gissa vad hon kommer bli gla!

Urk, ser inte fram emot sthlm´s central alltså. Hatar den och tunnelbanan. Med all packning.
Blir tröttare bara jag tänker på dä!

Skitdetsamma.
Hoppas ni alla får en fin midsommar. Tänk på mig ikväll/Natt som måst jobbe.
Hajhajhajj

Johopp

En glass senare och jag är back on track. Detta med blodsocker är fan störigt när det påverkar mer än ens energinivå. Jag blir ju arg som få när jag g hungrig eller sugen för länge. Stackars Göte.
Aja...Göte hade vart snäll och handlat på vägen hem så han skulle slippa ge sig ut bland alla muppar som ska panik handla innan morgondagen. TRODDE HAN.
Det första som hände när han kom hem var att jag ville ge mig ut och handla.... "ookej.."
Sen 2 timmar senare är jag så sugen på glass så vi bara MÅSTE åka en gång till...

Tusentrilljoners tack alltså.

Idag ska vi käka färsk tonfisk och äkta krabbröra med sallad och ännu en glass som avslutning. Svärmor skall även komma förbi och lämna mina mycket efetrlängtade huvårdsprodukter som jag måste erkänna, att jag ej kan leva utan. Känner mig oren om jag inte får anv mig av de... och jag har ej hittat märket uppe i el Stockholmo av nån anledning.

Tankat ännu mer film i datorn också såå nu är den full...stackars lilla 10.1 tummare...
Jobbhelg närmar sig...ska bli skönt som sagt, min Maggan jobbar! Jaaa!!
Aja. Nu ska jag smälta glassen med onyttigt koffein och ännu mer onyttigt tjära och sådär...
Mmmmmm.

Är dock lite stolt över mig själv som fortfrande kan hålla mig till en 5 cigg om dagen. Till hösten blir det nya friska tag!
Börja aldrig va fan.
Va fan.
Hej!


Juni. 23, 2011

Goood morgon!!
FY fan för att gå upp så tidigt, nu har jag ändå vart vaken en och en halv timme...ut med hunden och sen käka frulle...får hinka i mig kaffe så jag får ångest för att försöka hålla mig vaken...
Har tankat datorn med "king of the Hill" inför hemresan imorgon...hoppas det går smooth att åka hem...jag ska jobba så jag behöver somna på pricken när jag kommer hem.

Urk.

Aja ska iallafall bli skönt att jobba. 3 veckor av mer lathet än vad jag är van vid är mer än vad jag klarar av.
Ja menar, ok om Göte hade vart ledig också men han jobbar så jag och Donnisen hänger i soffan hela dagarna i ända och rör oss endast när toaletten kallar eller när en fot somnat eller så.

Så god morgon från en asatrött Iowa i nattsark (hatar det ordet). Jag hatar även mornar..
vilket kanske syns på bilden i form av det sömniga ansiktet?
LET THE DAY BEGIN!

Juni. 22, 2011

Igår höll jag på att få tok Hon åt upp alla kinapuffar och gott och blandat som fanns kvar... hur bra är det för en hund dåe? INget hände dock men va fan. Sluta ät kinapuffar!!!
Hon har leksaker och massor med tuggben och mat att äta....

Jag har nyss vaknat och känner mig helt slut... igår var likadant, jag sov som en tok.
Orkar ingenting. Nada. HOPPAS det bara är nå skit som passerar och ingen förkylning.

Nu ska jag dricka upp kaffet så jag kan skita PÖSS!

Juni. 21, 2011

Min dag so far;

06.00 Göte ska ti jobbet - jag vaknar till
07.30 Ashungrig Iowa äter frulle
10.00 Astrött Iowa vaknar igen
12.00 Ännu tröttare Iowa vaknar för 3dje gången
12.15-13.00 Hundpromenad i skogen
13.15-14.30 Tupplur
15.00 Dusch
15.30 Göte hemma igen
16.00 Trött igen...men tar en kaffe....


Produktiv dag!!!

Juni. 20, 2011

Jag är kvar i Kungsbacka. Vågade inte åka med tåget i eftermiddags...magen sa liksom ifrån...
Så nu åker jag hem på fredag. Fick sjukanmäla mig på jobbet också... Trist men va fan.
Jag har...eller jag och Göte har hämtat upp Donnisen också. Så nu är jag hundvakt igen åt världens finaste engelska staff!! Och på fredag och helgen är jag kattisvakt åt Die Katze.

Metaltown var en besvikelse från början, Ingen som helst planering fanns det från arrangörernas sida och pissöl för att döva ens ångest kostade 60kr?!
VI bojkottade dag 2 och drog ut på lokal iallafall. Det var destå skojjigare!!
Det enda positiva med Metaltown var Bellman. Du förgyllde våran kväll och det är jag tacksam för!!
Tack tack!

Jaa...Egentligen vet jag faktiskt inte varför jag sku dit...Jag menar...jag hade inte ETT enda band jag ville se utan fick liksom panik komma fram till att Anvil, Watain och FKÜ var det jag ville se.
Anvil tröttnade jag på så fort Cat Von P sa att hon ville dricka mer öl...och FKÜ missade jag helt då vi alla kände oss mindre laddade på att åka in eller UT på landet och Metaltown. Watain blev det inge med eftersom vi bojkottade dag 2.
Det blev dans på logen istället på Peppes!! MYCKET TREVLIGARE!

Aaa så nu sitter jag här i soffan med Donnisen i knät och tittar på en Beck film jag faktiskt inte sett....
Kors i taket.
Göte har även laddat ner massa bra skit till mig.

Yes. Med dom orden vill jag önska eder en fortsatt bra måndags kväll. Puss.
skit ner er.

Juni. 14, 2011

Hej hopp!
Wasa och Cat von P anlände för ett par timmar sedan, vi har minigolfat (jag vann inte), handlat regnstövlar åt Wasa, handlat mat och nu inväntar vi Sid som ska komma med ett mkt försenat flyg från Sthlm.
Göte är och hämtar. Samt hämtar vår öl. Mmmm ööl.

Idag ska det bli kylling att äta, med pasta. Imorgon blir det köttfärsås - på beställning.
Vädret kunde ha vart bättre och TYVÄRR ser det ut som det bli pissväder hela jävla festivalen.
HEEEELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Gegga och kylslag! Hurra! Jekla sketna väder. Hata.

Juni. 13, 2011

God eftermiddag! Idag börjar min semester och håller på i hela tre dygn.
Imorgon kommer mina vapendragare från hufvudstaden för lite quality time spending innan le metaltown.
Vi var ute och fiskade igår i igen... hmmm.. 2 fiskar på 3 timmar - Whats the m-f deal?!
GE MIG FISK fö faaeen.

Det är ju Götlaborg!!! Fiskens huvudstad! Det SKA finnas fisk när jag vill fiska!!!

Aja, nya friska tag. Nu ska vi ta och åka iväg (eller JAG) och shoppa. Göte hänger på, vi passar på att köpa lite i matväg som kamraterna kan ha när det suger i magen. För vi är SÅ snälla och ett bra värdpar.
Annars är det tvättar dag. Vädret är inte det finaste...

Fridens ljilor. Tjo flöjt.

Juni. 11, 2011

Tjoho!
Nyss hemkommen från en fisketur på 4-5 timmar. Resultatet? 4 makrillar som vi nu ska käka..
Det är skönt på sjön! Här nere är det inte lika varmt som uppe i den kungliga huvudstaden... här rör det sig runt en 18-20 grader med lite bris.

Jag längtar något så gruvligt tills gänget kommer ner.

Imorgon ska vi fiska mer och se till att alla jävla sälar håller sig borta!!!

Ja, det var allt för denna gången...

Juni.10, 2011

Fan va trött jag är. När Göte sticker te jobbet om mornarna finns det ingenting som stoppar mig rfån att somna om. Men det går fan inte. Så nu ligger jag och hunden utslagna i soffan, hon är nybajsad och har ätit....jag ska försöka göra detsamma.

Vi får se vad dagen bjuder på idag, eventuellt fiske!! Jaaaaa!
Igår var jag med när Göte, David, Erik, Påsse ocgh han som jag inte kommer ihåg namnet på te till att skapa grunden för ett tak. Det var intressant. Jag kände mig som en förman som stod och tittade så det blev rakt och fint. Ont i nacken fick jag. Dom var väldigt duktiga, hela skiten satt som ett smäck efter en 2½- 3h.
Vi fick hjälp av en kran. Häftigt!!! Stora maskiner is the shit.

Donna var inte lika road. Men jag gjorde henne sällis i bilen flera gånger...Så hon var icke ensam.
Efter det åkte vi snabbt hem och svidade om, sen åkte vi hem till Anna och Samuel och grillade världens goaste burgare på deras monstergrill. Crap vilken gigantisk grej!!

allt för nu. Slut på meddelandet.

Juni. 9, 2011

Regn.
Så kan man summera dagen hitills. Inte ens Donnisen vill titta ut genom fönstret.
Gick in på Lady Dahmer´s sida och fick se detta 10 budord...för den otrogne mannen.
Jag kan inte ens förmå mig till att formulera en mening över det hela.

Jag blir så trött.

Så jag kopierar det hela, ursprunget är från Amanda Schulman:

Alex hade köpt tidningen Slitz för att hans radioshow. Jag tänkte att det skulle vara intressant läsning, likaväl som jag ibland köper Vecko-Revyn för att se vad de unga har för sig tänkte jag att jag skulle se vad killarna ute i landet gör.

Jag har inte ord för min vrede efter att ha läst den här skit-tidningen. Jag trodde att även de hade kommit längre, blivit lite mer moderna och börjat behandla tjejer med respekt, men när jag läser allt som står i den där tidningen inser jag att vi inte kommit någonstans. Så länge en sådan tidning för säljas i en vanlig affär så är våra döttrar underlägsna. Låt mig guida er genom tidningen.



Här avslöjar de hur vi tjejer egentligen ser ut under allt fusk. De menar att vi lurar dem genom att gömma celluliter och bristningar och hängande rumpa. En tio-poängare är alltså egentligen en fyra. Men vi är ändå värda att ligga med – för kvällen.
Det här är efter-texten på tjejens utseende med allt fusk:



Här är Linda, hon har en fantastisk kropp, även om hon äter chips och godis. Det är så hon blir presenterad.




Med den här artikeln säger de att Sex and the city har förstört oss eftersom vi har fått bättre självförtroende och blivit egoister.




Och sist men inte minst, några äckliga Slitz-arbetare har rest till Boden och kollar liggpotentialen bland tjejerna. De menar på att om man bara är kille och talar någon annan dialekt än norrländska så får man garanterat ligga.

Nu är ju Slitz en droppe i bajjamajjan...det finns ju en hel hög med diarré av dessa tidningar, alla med förvrängd kvinnosyn. Inget nytt. Och jag kan erkänna att det stör mig i ena ögat att läsa kalja som detta.
Jag tycker synd om pojkarna som läser  tidingen... hela tidingen är utformad för dummies... tidningen antar att du är ointelligent och osäker. Peka och dräggla.  
Nu innehåller tidningen mer än Lisa, Emma och Frida. Det är annonser, repotage fakta som presenteras..men t.o.m där är språket helt ihåligt. 59 kr i sjön. Det finns ju "gratis" på internet.

Jag kan inte kalla mig för feminist, för jag är alldeles för okunnig på det ämnet, men just detta med kvinnosyn berör mig i ögat...
Jag får väl erkänna att jag alltid sett det manliga könet som underlägset, och där gör ju jag fel. isåfall.
Under min uppväxt och även i nuläget är det VÄLDIGT störande för vissa pojkar att bli tillrättavisade, utklassade och ifrågasatta av mich, en tjej. Då brukar det oftast låta såhär:
"Aaa men Anna är ju inte en Tjej-Tjej...hon räknas inte på samma sätt"..
Hahaha näää ok, fine. Men jag har fortfarande en vagina och har det dokumenterat att jag är flicka, tjej, kvinna. 

Jag vet inte hur många ni är som varje dag blev kallad jävla fitta, hora osv i skolan?? 
Jag blev det. Varje dag. Även av mina då sk. kompisar av manligt kön. Och jag fick INTE göra något tillbaka.
För man får inte slåss som tjej, det är ofint. Och ger man tillbaka med samma metod så sjunker man till deras nivå. Alltså så gjordes inget. Inte av mig eller av lärare.
Eller jo.
Jag skrev en insändare i Aftonbladet som blev publicerad. Men jag betvivlar att pojkarna läste den.
Idagens läge blir jag "endast" kallad jävla hora/fitta när jag nekar förslaget på sällskap på krogen.
För att det är då dom vågar. Kräken. När dom är fulla ELLER i grupp. Aldrig ensamma.
Och sulfklar finns det vaginor därute som också bidrar till nedvärderande syn av sitt kön.
Icke att glömma. ( what do I know, jag kan vara en av dem?)
Om jag bestämmer mig för  att sätta nån unge till världen så ska mitt barn fan va könsneutral. Alltså inga stereotypiska kläder eller leksaker. Min unge ska själv forma sin identitet.

Jag och min Engelska Amstaff kompis Donna tycker att man ska respektera varandra oavsett kön.
SOm en människa snarare än kille/tjej. Dock svårt...ich weiss.
But still. Jag ser mig inte som en kvinna, inte heller som en man - jag är ju jag.




Pussisar. Och Bro-fist!

Juni. 8, 2011

Har ni hört talats om "flow". När saker och ting i ens vardag bara smälter ihop och man känner att det bara flyter på utan en massa hinder och bök? Typ så upplever jag det nu, eller har gjort en tid. Så skönt att slippa knuten i magen och illamåendet dag in och dag av oro över något man inte kan sätta fingret på.
I ungefär 12 månader har jag haft det så. Inte konstigt att kroppen faller sönder i småbitar och ens inre känns som en deg som bara "är". Ingen lust, ingen vilja, bara likgiltighet inför allt.
Jag kan idagens läge inte ens känna de känslorna om jag så tänker tillbaka på hur förjävligt det var, jag kan inte förmå mig att tänka negativt. Konstigt och väldigt olikt mig.
Och självklart håller sig detta "flow" inte i evighet, men att få en "brejk" och hämta andan är välbehövligt för ens överlevnad.

Någontning annat som är välbehövligt för ens överlevnad är ens familj.
Vad skulle man vara om man inte hade sin dysfunktionella familj vid ens sida??
Min familj är en blandning av färgstarka personer. Somliga har jag kännt hela mitt liv, andra ett 20 tal år, vissa 5år, en del 2-3år och även 1år. Men oavsett så är dom min familj och det jag delar med dom är inte mätbart i erfarenhet av vänskap utan i själva vänskapen.
Alla bidrar med en pusselbit i den stora helhetsbilden som utformar mitt liv.

MAn delar saker tillsammans, en blick kan skänka ett gott skratt, en soffa kan ge trygghet när det är osäkra vindar, ord som har betydelse och mening utväxlas.
Människor man kan umgås med och vara "ett med naturen". Hårig som rakad. Stor som liten. Sur som glad. Kissnödig som bajsnödig. Spelar ingen roll. Där Anna är Iowa, men Iowa är också Anna.
(inte för att jag är schitzo...men dom som fattar fattar...)
bla bla bla...inte tappa tråden nu va fan...

Även om vi inte är med blodsband, mer med öl.
Så medans jag är i detta "flooooow" så passar jag på att(säkert för andra tredje gången) skribbla ner detta så jag har att glo på när jag är nere och rotar i avgrunden och int hittar lampjävlen.
Jag lånar en låttext:

My friends are all hurting from moments and regrets and charity laced with a lie
And still we keep hoping, to fix all the defects and strengthen these seminal ties
We go on together for better or worse, our history is to real to hate
Now and forever we stay until morning, and promise to fight for our fate

'Til we die
The start of the journey is every bit worth it, I can let you down anymore
The sky is still clearing, we're never afraid and the consequence opens the door
I've never stopped trying, I've never stopped feeling like family is much more than blood
Don't go on without me, the piece that I represent complements each and every one

'Til we die
We won't be forgotten, we'll never give in
This war we've acheived has allowed us to win

'Til we die
My last true confession will open your eyes, I've never know trust like the nine
Let it be spoken, let it be screamed, they'll never ever take us alive

Carry on
We'll never be broken, we won't be denied, our war is the pressure we need to deny

'Til we die
We won't be forgotten, we'll never give in
This war we've acheived has allowed us to win
We'll never be broken, we won't be denied, our war is the pressure we need to deny


(sen måste jag bara säga att jag har haft 2 - TVÅ - fästingar krypandes på mig idag...)
Very well - cykelställ...nu ska jag göra nån nytta.

Juni. 7, 2011

Medans jag färdas genom Svea Rikes djupa skogar och klara sjöar har det slagit mig:

Jag har semester vol.1
(har i 3 omgångar)
Sweden  Rock imorgon. Härligt för den som ska dit, Tysligen utlovas det bra väder - om några regnskurar på torsdagen.
Göte och Donna kommer att möta upp mig om ett par timmar! Ska bli mys att få kramas med lillfisan igen, hon har ont i sina tassar ska ni veta, behöver hjälp att smörja dom...DÅ har hon hittat rätt person.
Fast eg kramas man inte med Donna. Hon "grisar". Nu är jag i Hallsberg. Har fortf inte lärt mig vart någonstans på kartan det ligger....är jag halvvägs?

Göte har lovat mig en sak under denna vecka - FISKE!
Så nu jeflar ska jag fiska upp en drös med öringar tills kamraterna kommer ner om 1 vecka!
OCH..,,det ska bli så jävla kul. Undra om Göte fattat vad han gett sig in på?
Dels med mig...men sen också med mina polare. HAHAHHAHA. Nej, Göte är av onaturlig socialkompetens.

Aja, får skibbla lite mer senare. Mors så länge!


NATIONALDAG 6 Juni 2011

488 år har passerat sen Gustav Vasa, eller Gurra den I om man ska va vänlig med honom, utropades till Svea Rikes Konung.

HURRA!

Visste ni fressten att det så sent som 2009 bestämdes att SVENSKA är Sveriges huvudspråk?

Och att "nationalsången" är inofficiell? Alltså icke en officiell nationalsång, en gubbe, Herr Dybeck år 1844 knåppade ihop en trudelutt som sedan blev poppis och bara har följt med genom åren.

Nu har jag jobbat klart. Är ledig fram tills den 24:e.
Innan jag gick från jobbet imorse så sträckte jag mig, eller nå ännu värre. Det kändes som att föda barn med skulderbladet. Fy fasen va ont det gjorde -och fortf gör! Hela vänster armen är off... 3 fingrar saknar lite känsel och värken strålar i hela ryggen och ut över vä sida av bröstkorgen. Mys.
Nog om det.

Gratulerar på Namnsdagen, eders Majestät.




Juni. 4 , 2011

Ack och ve.
Så jefla varmt på jobbet!! Och INGEN ventilation. Mys en lördag som denna...
Hungrig är jag också, men det är jag ju hela tiden så det är inge ovanligt liksom.
På tisdag drar jag. Fattar icke hur jag ska få mä mig allt, allt och allt...men jag brukar ju fö fan bara va bort 1 vecka - nu äre 2 iom festivalus metaliustownus. Som det heter på Latin..
Vet inte ens vad en sate ska ha mä sig? Eller alltså, nu är jag ju inte förtåndshandikappad men det råder brist på sommarkläder. Och jag kan icke packa hur mkt som helst...av höstkläder. Då dör jag. I Göteborg.

Tur att det finns ett köpcentra 1km fr Göte.
Jag ska även få vara plast- matte åt finaste Donna!!! Jaaaa! Vad jag längtar.
Ska man ha mää sig stövlar eller?? Vilka skor ska jag ha? Tjock tröja? Seglar jackan måste ju med också,
Tur att jag får låna ett fiskespö, annars hade det blitt knepigt. HATAR att packa, eller planera vad som ska pckas kanske jag ska säga.
Det ska också bli kul när Cat Von P, Wasa, Sid och Thünderpussy kommer ner.
Här ska det också nämnas att jag självklart, mest av allt, ser fram emot att träffa min gubbe. Men det är en självklarhet för mig, men för er som undrar så har ni svaret där.

Nähe. Om man sku skriva lite på en packa-lagom-du-är-bara-borta-i-2-veckor-listan?
Morsning!




Juni. 3, 2011

Hoppla.
Igår var en bra dag, efter att ha fått sovit en hel natt så var jag fit for öl igen och begav mig till Moran för grill.
Dock var grillen icke monterad så det fick jag först göra...sen fick jag en öl.
 Tadaaaa!
Sen langades det fram mat som skulle puttas på gallret, jag åt självklart killingkorv...
Lite väl lång för denna grill kanske?

Sen vid halv elva på kvällen så åker jag och Sid in mot stan för fler öl och bra musik, Pain hade tydligen releasefest där vi var så det var inte så kul, MEEN sen gick det på ett Eddie Meduza coverband och dom fick igång en. NICE. Fan va kul jag hade...och inte mkt till alko vart det heller...tror en 3-4 öl.
Fy fan va foolk det var dock  - alla var så udda och härliga... vi pratade med en livs levande Vampyr, en osäker hallick, en ful grottmänniska och en diskpojke som gav os svinglas att dricka vår öl ur(?).
Vi fick träffa Tommy också. Det var bra längesen!
Det ska bli kattklappning och finöl in le future!
Vi käkade lite och sen väntade på nattbussen hemåt. Jag fick åka helt ensam 3 stationer eftersom Sid envisats med att flytta ifrån mitt grannskap. Tur att jag kan mina ninja-moves. Waaaaachaaaaaaaaaaaaaa!


Idag mår jag skitbra och ska förbereda lite inför jobbet och sådär. Snart sticker jag mot varmare breddgrader!

Sen får vi alla gratulera Cat Von P i dag, på HENNES dag. Hon har fått en bil. En Saaab!!!
Grattis Grattis!!

Juni. 1, 2011

Sista dagen på DS. Ingen mera solning. Känns både jobbigt och skönt att slippa vara så bunden....men nu MÅSTE jag allstå ut i den riktiga solen - som jag HATAAAAAAAAAR!

Sen har jag bytt yrkeskategori också, kul och ge mig mer pengar va fan.

Uno är examinerad idag!!! HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA UNO!!!!!

Idag skulle jag ha mött upp Cat Von P för öl och kareoke. Men jag mår bajs. Helt slut och har ont i kroppen och halsen. Helvetes piss skit.
Jag som ville fira Cat för hon fyller år på fredag och då jobbar jag *ledsen gubbe*
Meen jag har lärt mig av mina misstag och förra gången jag sket i att lyssna på kroppen fick jag halsfluss som i sin tur gjorde att min psoriasis vaknade till liv efter 5-6 år. Så nej tack för basilusker.

Jag får hitta på nå annat i hennes ära.

Min mora kom förbi och gav mig en räkbomb som vi smaskade på, hon frågade vad jag ville ha i present för skolskiten "ett guldhalsband?" HAHAHAHA öh. Nej.
Jag valde  räkbomben. Mmmmm!!! Och jordgubbar fick jag också...
Aja, nu ska jag krypa ner under täcket. Fryser. Usch.

RSS 2.0