Johopp

En glass senare och jag är back on track. Detta med blodsocker är fan störigt när det påverkar mer än ens energinivå. Jag blir ju arg som få när jag g hungrig eller sugen för länge. Stackars Göte.
Aja...Göte hade vart snäll och handlat på vägen hem så han skulle slippa ge sig ut bland alla muppar som ska panik handla innan morgondagen. TRODDE HAN.
Det första som hände när han kom hem var att jag ville ge mig ut och handla.... "ookej.."
Sen 2 timmar senare är jag så sugen på glass så vi bara MÅSTE åka en gång till...

Tusentrilljoners tack alltså.

Idag ska vi käka färsk tonfisk och äkta krabbröra med sallad och ännu en glass som avslutning. Svärmor skall även komma förbi och lämna mina mycket efetrlängtade huvårdsprodukter som jag måste erkänna, att jag ej kan leva utan. Känner mig oren om jag inte får anv mig av de... och jag har ej hittat märket uppe i el Stockholmo av nån anledning.

Tankat ännu mer film i datorn också såå nu är den full...stackars lilla 10.1 tummare...
Jobbhelg närmar sig...ska bli skönt som sagt, min Maggan jobbar! Jaaa!!
Aja. Nu ska jag smälta glassen med onyttigt koffein och ännu mer onyttigt tjära och sådär...
Mmmmmm.

Är dock lite stolt över mig själv som fortfrande kan hålla mig till en 5 cigg om dagen. Till hösten blir det nya friska tag!
Börja aldrig va fan.
Va fan.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0