Juni. 1, 2011

Sista dagen på DS. Ingen mera solning. Känns både jobbigt och skönt att slippa vara så bunden....men nu MÅSTE jag allstå ut i den riktiga solen - som jag HATAAAAAAAAAR!

Sen har jag bytt yrkeskategori också, kul och ge mig mer pengar va fan.

Uno är examinerad idag!!! HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA UNO!!!!!

Idag skulle jag ha mött upp Cat Von P för öl och kareoke. Men jag mår bajs. Helt slut och har ont i kroppen och halsen. Helvetes piss skit.
Jag som ville fira Cat för hon fyller år på fredag och då jobbar jag *ledsen gubbe*
Meen jag har lärt mig av mina misstag och förra gången jag sket i att lyssna på kroppen fick jag halsfluss som i sin tur gjorde att min psoriasis vaknade till liv efter 5-6 år. Så nej tack för basilusker.

Jag får hitta på nå annat i hennes ära.

Min mora kom förbi och gav mig en räkbomb som vi smaskade på, hon frågade vad jag ville ha i present för skolskiten "ett guldhalsband?" HAHAHAHA öh. Nej.
Jag valde  räkbomben. Mmmmm!!! Och jordgubbar fick jag också...
Aja, nu ska jag krypa ner under täcket. Fryser. Usch.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hitta på nåt annat? Det tycker jag låter spännande. :P Och jag förstår, jobb kan man inte skjuta på och är man sjuk så är man sjuk.



Det gör inget fina IOWA!

2011-06-01 @ 21:09:48
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, bäst att ta hand om dig så att du inte blir sjuk igen. Kram kram kram kram kram kram

2011-06-03 @ 11:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0