Juni. 13, 2011

God eftermiddag! Idag börjar min semester och håller på i hela tre dygn.
Imorgon kommer mina vapendragare från hufvudstaden för lite quality time spending innan le metaltown.
Vi var ute och fiskade igår i igen... hmmm.. 2 fiskar på 3 timmar - Whats the m-f deal?!
GE MIG FISK fö faaeen.

Det är ju Götlaborg!!! Fiskens huvudstad! Det SKA finnas fisk när jag vill fiska!!!

Aja, nya friska tag. Nu ska vi ta och åka iväg (eller JAG) och shoppa. Göte hänger på, vi passar på att köpa lite i matväg som kamraterna kan ha när det suger i magen. För vi är SÅ snälla och ett bra värdpar.
Annars är det tvättar dag. Vädret är inte det finaste...

Fridens ljilor. Tjo flöjt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja nu är det dags! Kul, kul, kul!

2011-06-13 @ 16:13:19
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0